close
 
 
昨晚又罰唔著啦, 仲發咗個有關公司嘅惡夢, Counting Sheep   今日比昨日更累 ~     今早開完會後, 影后便分裝昨日的菓藍, 又有好多生菓食啦 !    但有些 "分裝唔均", 影后便說要留在公司食,    真係驚死蝕底咁 ~
 
由於公司有 D urgent 野做, 飯後要同同事一齊去深水埗搵物料, 食完 lunch 後返公司去個 toilet 後便出發, 影后驚死我地唔會 2 pm 前出去, 就問長問短, 唉 ~  自己又唔去, 但又要求多多!    比指示我地搵物料, 又講得唔清唔楚, 又問反我地轉頭, 又要我地包生仔!    完成任務後途經飾物批發鋪 和 晶石批發鋪 ,  就 順便逛逛, 之後仲有收穫!   我買咗個黑花扣針 和 一條碧茜手鍊 , 真係批發價,  比平時平一半有多 !  好開心!  返公司途中係地鐵站見到馬國明,  佢戴著頂 cap 帽, 雖然好似好低調, 但佢真人都幾高, 好易認 ~     之後趕返公司, 未夠 3:30 pm, 影后已走咗, 自由時間又開始 ~
 
時間過得很快, 好快就到 6 pm, 同事們就 '滾水陸腳' 咁走人, 之後趕去做運動,   Barbell    希望今晚好罰 d 啦!
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Happy Joan 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()