close

 

 

過咗諾諾生日, 應承咗比佢玩之前Mi Mi 姐姐送比佢嗰套Thomas 玩具.
佢見到不知幾開心
猛話: "Mi Mi 姐姐送架!"  (差不多隔日提我一次, 想我開比佢玩~)

 
.






嘩, d車車開得好快! 快到影唔到添! 

.

睇得好開心 !
 
  
 
 
.
 

又經過商場, 見有小朋友影復活蛋, 佢又話要影~






4 月4 日 清明節, 等Babi 和嫲嫲拜完山一齊去咗飲茶, 太多人了, 要早d去攞位啊!







飲完茶行咗一陣, 見呢款韓國出嘅 "lego", 買嚟比諾諾玩吓~
.




佢開頭玩得好開心, 但d "齒輪" 形狀都幾"實", 每次砌完要好大力先拆得番出嚟~
.



但真係可以令到小朋友發揮自己嘅創意~
.
 
 


  
 
 


拜完山有一大盒燒肉, 晚餐一煲煮哂佢~
.





 
星期日family, 竟然落雨, 無得出街, 只係屋企附近食tea ...




周圍都濕漉漉的下雨天, 出街真不方便!
但諾諾就開心, 因為可以用自己把傘~

.




星期一同婆婆佢地去食野, 商場內又有復活節佈置 , 真係好靚~
但諾諾一見到d兔仔又四周圍跑, 要婆婆搵佢 ......



.

.



有天去了東薈城shopping, 買咗d朱古力比諾諾食, 佢好珍惜咁食

.

好小心咁開, 好驚跌哂 (我同佢講: d食物跌咗就唔會再買)
.



諾諾: 好好味呀!
.

.





行到攰, 坐低抖吓.  
諾諾見我地坐低飲野和食雪糕, 自己又想食~
(佢認得 Haagen-Dazs 嘅logo ...)
.


.



食完又話凍, 之後面容扭曲
.






又話凍, 但又想食~
.


之後成杯比佢食哂...
.




第二日好好天, 同佢落街散步, 之後去咗睇魚 ~
.



睇到好專心咁~




見到隔離個小朋友餵魚, 佢又話想餵. (但其實唔可以餵架...)
.




.


 
走嘅時候, 我同佢講唔可以餵呢個池d魚, 有人會負責餵, 唔可以亂比d魚食野.

諾諾: "點解頭先個小朋友可以餵?"
我:  "可能佢唔知道唔可以餵呢?  佢未識嘛, 佢爸爸之後會教佢架啦."
諾諾: "咁佢就唔乖啦, 我要同佢講佢咁樣唔啱."  (佢想走返轉頭, 我拉住佢 ...)
我: "唔使啦, 佢爸爸會講佢聽啦, 我知你叻啦~"
諾諾: "哦, 咁我地走啦~"


3歲人仔, 但好老積...
好有自己嘅主見, 唔肯聽人講...
自己又爛玩, 心又野....
每日淨係同佢傾計和"講數"都講到口乾, 正一口水佬 ~
 
arrow
arrow

    Happy Joan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()