close

 

昨晚去完婆婆度, 舅父仔又有好野!

買到個好正嘅干腰!  好香, 好滑, 仲好creamy





真係減緊肥都要食呀
.






星期五返學, 點知接諾諾放學時, 有位老師突然好神色凝重咁同我講: "Terrence 媽咪呀, 頭先Terrence 食茶點時, 撞到個托盤, 額頭腫腫地...

我: 吓?!  個托盤係咩質地?  又會撞到既?
老師: 係膠托盤嚟, 但上茶點時幾個小朋友, 包括 Terrence 突然四周跑跳, 佢一擰過嚟時, 姐姐又轉身, 咁大家一撞, 就撞到Terrence 個額頭...
我: 咁有無流血?  腫成點?
老師: 姐姐已經即時同佢搽去瘀膏, 但佢唔比人地幫佢搽野, 猛話痛, 最後只係同佢敷冰...  我地以後上茶點時間會要d小朋友坐定哂先上架啦, 會小心d~

到咗放學時間, 諾諾和其他小朋友一樣, 好開心咁如常跑出來, 一見到我,
仲同我 :"講頭先撞親個頭, 瘀咗呀~"

我一見到諾諾個額頭, 嘩!  咁腫嘅??!  平時撞親都無咁犀利!
跟住我話: 嘩! 咁腫嘅?!
老師: 係...  其實撞咗一吓, 唔知點解會咁犀利... 以後上茶點時一定要小心d  (佢語氣有少少驚)
姐姐: 佢一撞到我已經幫佢搽野啦, 但佢唔肯比我幫佢搽, 敷咗好耐冰, 但敷完冰就咁樣...
我: 諾諾, 仲痛唔痛呀? 
諾諾:  (我摸吓佢個額頭), 哎呀, 好痛呀!

跟住就走咗去, 繼續跳...  好似無事咁~
之後我地返屋企~





返到屋企同佢搽野, 一掂佢額頭就話痛, 只係輕輕捽咗幾吓就用藥酒敷住佢, 比佢飲多少少千禧泉, 等佢快d散瘀~

痛到咁仲可以笑, 真係服咗佢






臨瞓都要玩, 完全唔似有痛嘅感覺...


.





雖然隻衰豬好爛玩又百厭, 但老師竟然讚佢, 話佢做練習時最快, 仲啱哂~




仲話佢最鐘意上English time, 自己完成後仲會幫其他小朋友一齊做~
.



估唔到佢都有專心嘅時候~


 

 

過幾日等佢放學, 買咗盒餅仔比佢, 只係攞住, 已經好開心

.






買完餸, 準備晚上打邊爐, 好耐無打邊爐啦, 好開心

.




今晚d蠔都幾靚 
.



.

等我專登去嘉麗園度買墨魚丸, 貢丸和牛丸, 點知都唔好味, d味同以前唔同哂... 
好失望...




開餐啦!



真的好飽呀!   仲食剩好多野~



之前食剩的石斑, 第二日用嚟做午餐
.



D魚新鮮, 唔識煮飯都蒸到嚟食吓~




仲要加碗白飯  
 
 

 
 
未試過食魚做午餐, 清清地食魚都不錯呀
 
arrow
arrow

    Happy Joan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()