close
 
脫苦海
 
今日做咗個好好嘅決定, 就係向影后遲職 ~
今朝見佢好似好趕住出街咁, 當佢一鎖櫃桶, 我就行埋佢同佢講要遲職.   佢聽後面色都變埋, 仲問我點解 和 '坐低慢慢傾'.   但傾完後我都係同佢講今次真係要遲職 ~
佢都無野好講, 只係叫我再考慮吓, 之後佢就趕住出街 ~   佢仲笑得好勉強, 下午佢無再返公司, 但我有要事打電話比佢 (公事), 佢一聽到我把聲, 就問我 "係咪改變主意?"  哈哈, 佢真識講笑, 但唔好笑 lor ~   同事們知道後都覺得有D唔捨得, 不過佢地都明白呢度真係 無前 (錢) 途, 趁早離開呢間公司係明智嘅決定 ~
 
約 4 pm 時大家都停哂手, 傾吓計, 非常之 hea ~
 
今晚係媽咪生日, 收工後去咗元朗食飯,  例牌大魚大肉 加 芝士龍蝦等等超肥餸菜, 飯後返到屋企已 11:45 pm, 要去會周公啦 ~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Happy Joan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()