close
 
台北的3 日 2 夜
 
今天天氣很差, 大風大雨, 原本乘搭 12:xx pm 的機飛去台北, 因天氣 delayed 到 1:30 pm 才起飛, 出到機場已 3:30 pm ...  有朋友來接我們機, 難為他等了 2 個鐘, 真不好意思 ~
 
第一站不是返酒店, 而是去了西門丁, 但因時間關係, 只是  "求其 逛逛" , 加上 2 個男人一齊入鋪頭, 好似怪怪地咁 ~  之後去咗食 "正宗泰國菜" , 都幾好味 ~   之後再逛一陣就去酒店 check-in.   因 packaging 送了兩張 猫空纜車, check-in 時要比 deposit, 但當我比 1000 新台幣個 receptionist 時, 佢話唔收!  原來我的新台幣是 '舊' 的, 要拿去銀行換 "新的" 新台幣, 真的好彩有朋友係度, 佢幫忙比錢和 我地要問佢 '借錢' ~
 
 
 
朋友走後, 我倆搭 shuttle bus 去 台北101, 之後去咗隔壁的  "New York New York" 商場, 逛完商場後搭最後一班 shuttle bus 返深坑區 食飯, 行咗成條街, 只得最後一間食店, 無得揀, 就係度食 類似 '車仔麵' 的食物.   但因某些食物不合胃口, 食剩一些...     離開時先發現原來 '營業時間' 啱啱先開始, 成條街嘅食店開哂  ~   之後入咗一間大牌檔 買炒飯, 再去另一間專買蒸餃的食侍買 小籠包 做宵夜 ~
 
 
第二日  太陽
早餐後, 朋友來接我地去 自由廣場 (前名 中正紀念堂) 行行, 這裡很大, 花了 1.5 小時才行完.    之後去咗幫朋友買 Mask, 我自己都買咗 D 香薰 shower gel, 只有 15 分鐘時間, 無得慢慢揀 ~   原本想去附近食午餐, 但因星期日, 四周維都多人, 每間餐廳都要等 30 分鐘以上, 朋友車了我們去 鶯歌 區的 "富貴陶園" 食午飯,   這裡環境很靚, 餐廳的裝修很特別, 原來這裡的老闆是做陶瓷生意的, 很有錢, 這裡擺放的 陶瓷 全部都可以 '問價' 的, 如有興趣, 可以詢問一下 (當然不平啦 ~)  '嘆' 完餐飯後 就四維睇 吓, 真的很多地方也賣陶瓷!  之後便去朋友的屋企坐吓, 順便探他的太太和小朋友 ~   約 7 pm 一齊去食台灣菜, 但因太多人等位, 又無得食, 只可以揀 另一間 泰國菜, 味道都 ok 但無昨日 o個間咁好味 ~   之後原本想去買 '李錦利' 八仙果 , 但已 9:30 pm, 鋪頭已關門 疑惑,  原本想去 '士林夜市' 逛逛, 但朋友太好客, 硬要車我地去, 因明天小朋友要返學, 我地也不他太夜 ,  唯有叫他車我地返酒店 ~  返到酒店已 11 pm, 很累啊 ~
 
 
 
 
第三日   雨傘
已千丁萬囑朋友不要車我地, 等我地自己搭車.  早餐後在酒店附近 hea 咗一陣, check-out 後自己搭車去機場.   天氣很差, 落大雨, 搭 shuttle bus 去 101 轉車, 好彩趕到 10:30 am 直接去機場的 大巴 , 到達機場也四維逛逛, 買手信, 睇蝴蝶蘭等,很快就要返香港 lu, 下次我要逗留耐 D
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Happy Joan 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()