close
 
近來朋友介紹咗我 join  Physical, 上星期終於去咗做 gym,  做吓運動減肥 + 減壓.     上到去真係人山人海呀!    成個街市咁!   太多人喇, 好多機都要排隊, "舉重區" 或 "練背肌" 的器械等 更加係男人天下~   成棚男人, 想去玩吓都有排等  昏昏欲睡 ~   都係等其他機......         終於比我等到部跑步機, 跑咗一陣, 隔離有個 "大隻佬" 過來跑, 不久, 一陣 "男人味" 傳過來, 我瞄一瞄個塊鏡 (我用第一行機, 好似面壁咁, 一望就望到 "大隻佬"), 佢仲以為我望佢, shit !   都係擰去另一邊算 ~
 
仲比我發現咗一樣野, 我係receiption 枱和更衣室內見到有 MEMO, 話如果係我呢類型既新客戶, 要係"非繁忙時間"先可以來做運動!!!    之前都無呢條條款, 收哂錢先出MEMO,  佢都算衰喇,  但佢比我入我去, 我就當見唔到張MEMO~   原來我有D同事都係  join 咗先知呢個條款, 都全部都無理佢 ~     如果佢一早有呢個條款, 仲會唔會有咁多人 join 哩??    Physical 推出呢個plan 時應該有預算過人數會增加掛?? 佢都傻既 ! 
 
白痴的男上司終於都肯登廣告請人, 尤其是 "人事部" 的識位, 上星期五聽到佢講, "有好多人sent emails 來 apply呀", 懶係野咁,  但佢又唔做野....  好彩我無 password, 如果唔係又要做多份, 都係等佢自己scan 完先同我講, 之後先安排 interview 喇 ~     
 
近來終於知道咩叫 "負能量", 以前聽電台 - 903 成日都聽到, 覺得呢個形容詞好奇怪, 邊條友諗架??    依家先體會到, 仲覺得原來 "正能量" 係好重要, 因為如果接觸到有"負能量" 的人 , 會好似比佢地傳染咁, 所有野都變得負面, 所以, 大家諗野到要正面D 啊 ~ 開懷大笑
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Happy Joan 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()