close

 

 

.

 
3月17日, 星期日, Babi 負責湊仔, 我和朋友去了聽陳博士的營養免疫學的講座. 
我又可以鬆一鬆
講座 2:00 pm 開始, 我地先去K11 醫肚~


途中收到E.Excel 朋友的消息, 1:45 pm 到達的人可以有機會抽獎!
我地都有提早到, 希望抽中產品~




入場的產品試飲~



.






抽獎時間!  我都有份上台, 但無份攞獎 ......




有10 個人抽中產品,  之後陳博士準時 2:00 pm 開始講座.




題外話:
早兩個月已經聽咗陳博士嘅營養免疫學講座, 點解今次又嚟聽? 

因為佢除咗講營養免疫學, 仲會講好多其他植物性營養對身體的好處和怎樣保健, 如有時間更會解答各種疾病的成因或食邊隻產品可以對各器官的細胞有幫助, 怎樣改善免疫系統等等, 難得佢來香港, 有時間真的要去聽吓~ 

點解要食丞燕d產品而唔食其他品牌呢?  
主要係因為佢地由原材料和土地已經有很嚴格的監測, 還有丞燕有自己的檢驗設備和實驗室, 有專業的技術來保持植物/蔬果的完整植物性營養 (不是維他命或有加工過的植物營養).    其實越完整的食物, 加工過程越少, 營養保留越完整, 也就會安全. 

我覺得食落肚嘅產品, 安全最緊要, 何況這些天然的植物性產品係比細胞食哩
 






講座應該4:00 pm 結束, 但陳博士比較長氣 , 講座遲了 15分鐘完結~



講座一完, 我和朋友分手後就去與好友們去Brick lane gallery食 tea.  
真的好趕, 原本可以傾耐d, 但我遲到了..... (個多月前已買咗飛去聽講座, 但我約佢地時忙記了要去聽講座...)  所以, 傾計的時間縮短了...


一坐低就有 egg benedit 食 















20130317_181638  
 






咁就差不多兩個鐘頭...
食完tea, Mi Mi 仲有禮物比亞仔, 佢整咗曲奇餅!  仲要係芝麻街公仔!


返到屋企, 亞仔一見到已經話要食, 但因為已經晏, 要第二日先可以比佢食.
 同之後便同Babi 和諾諾一齊食晚飯了, 今天辛苦Babi 了~
 
 
 



第二天放學, 諾諾竟然記得芝麻街曲奇 !? 
識得問我" Mi Mi 姐姐d 曲奇餅呢?"
想唔比佢食都唔得啦~


佢食得好滋味, 仲想一次過食哂咁多塊!!  
最後我分兩次比佢食, 佢一食曲奇就唔識飽...



.

食完餅落街散步, 臨近復活節, 係街都見到好多兔仔或復活蛋, 諾諾突然自己畫咗一隻"兔仔"出嚟!
好surprised呀!  都有少少似~





返到屋企, 佢話想油顏色, 難得佢可以"靜", 我都想佢靜d~



.




第二日中午去完街, 晚上出街食飯.
商場又係復活節的佈置, 好多兔仔, 諾諾猛話影相, 好開心







20130321_175408
 
 
 
 
20130321_175426   










.


其實d佈置都幾靚, 好吸引諾諾~

 

影完相就去食野~



.




呢個兒童餐, 諾諾只係食咗薯條和成杯燈汁, 個芝士漢堡唔吸引佢...


.



今餐真係好肥!  所有食物都係"高卡"...




呢個長通粉食唔哂, 仲要拎走....

.



諾諾一路食薯條, 一路點茄汁, 其實佢好似係想"食"茄汁....




.

佢真係飲得哂成杯燈汁, 但唔比佢飲咁多...


.



原本好期待嘅心太軟, 但因太飽和太大個 (和甜咗d), 我竟然唔多想食...
諾諾都食唔哂~


.
 


20130321_190254  




食完野真係要行吓, 途經Doilies, 成間店嘅貨品都係 HK$38, 又可以睇吓有咩野啱~


.


買咗少少屋企野, 好平呀 ~






第二日諾諾返學, 放學時同同學仔一齊研究"Shape", 上堂時學咗, 仲有勞作仔~  
傾到唔捨得走~



.

兩個小朋友好投入咁~

.



一落車就飛奔返屋企~

.



管理員伯伯送咗d糖比佢食, 佢識得講"多謝", 雖然佢好百嚴, 起碼都識得基本禮貌
.



每次上完堂佢都好攰, 食飽飽要攪攪豬了~
arrow
arrow

    Happy Joan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()